انواع جاروبرقی بر اساس کاربرد آنها

جاروبرقی قوطی
جاروبرقی های قوطی معمولاً مجهز به شلنگ مکش و سیم جمع شونده هستند تا مانور را آسان کنند. آنها معمولاً در کف های سخت استفاده می شوند یا به عنوان جاروبرقی برای مبل ها و اتومبیل ها استفاده می شود. آنها به دلیل انعطاف پذیری، کنترل موتور و تطبیق پذیری بسیار معروف هستند.

هنگامی که به تمیز کردن مبلمان و چند سطح نزدیک می شود، آنها بهترین هستند. این جاروبرقی ها یکی از سنتی ترین و رایج ترین جاروبرقی ها هستند، زیرا می توانند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرند و بسیار قابل اعتماد هستند. آنها بهترین جاروبرقی برای کفپوش های چوبی هستند.

و میتوانید برای تهیه جارو برقی به فروشگاه پارس خزر مراجعه کنید

تمیز کننده عمیق یا فرش شوی
در غیر این صورت به عنوان دستگاه های موکت گیر یا شامپو شامپو شناخته می شوند، از آنها به عنوان جاروبرقی فرش استفاده می شود. ابتدا فرش ها را با آب کف و صابون می پاشند و سپس از فناوری خلاء برای مکیدن قطرات آب و مواد دور ریخته شده صابون استفاده می کنند و الیاف و ذرات گرد و غبار را نیز به همراه آنها می مکد.

آنها برای کفپوش های چوبی طراحی نشده اند و معمولاً در زندگی روزمره استفاده نمی شوند، زیرا در موارد نادر تمیز کردن استفاده می شوند. این یکی از موارد منحصر به فرد است، زیرا آنها می پاشند و تمیز می کنند. آنها بهترین جاروبرقی برای فرش هستند

Comments

Popular posts from this blog

تاثیرات موسیقی بر بدن

فواید اهنگ

قابلیت های اینستا ایکس