درباره شهر زیبای دبی

 دبی بدون شک یکی از بی نظیرترین شهرهای جهان است. برای کسانی که دارای یک مورد غیرقابل درمان هوس سرگردانی هستند، این شهر رویای یک مسافر است , و میتوانید برای سفر به این شهر تور دبی بهترین گزینه است. دبی دارای مناظر تاریخی، معماری آینده‌نگر، زندگی شبانه فعال و جاذبه‌های خارج از این جهان است.

کویر را ببینید
قبل از آسمان خراش ها و اتومبیل های مجلل، دبی فقط شن و ماسه بود. اگرچه این شهر مدت‌هاست که از دوران روستاهای بادیه‌نشین تکامل یافته است، اما صحرا هنوز هم منظره‌ای برای دیدن است. هنگام بازدید از دبی، به یک سافاری در صحرا بروید و یک کباب سنتی عربی بخورید، به تپه‌بازی بروید، رقص شکم را تماشا کنید و شتر سواری کنید. تورها بازدیدکنندگان را از هتل ها می گیرند و به کمپی در وسط بیابان می برند که اطراف آن را تپه های شنی احاطه کرده است. این یک راه ایده آل برای درک بهتر زندگی قبل از شکوفایی شهر است.

تنوع فرهنگی شهرهایی مانند نیویورک و لندن به خاطر تنوع فرهنگی خود شناخته شده اند، اما دبی تنوع را به سطح جدیدی می برد. تقریباً 85 درصد از جمعیت دبی را مهاجران تشکیل می دهند. این سطحی از تعامل فرهنگی را به ارمغان می آورد که به ندرت در هیچ جای دیگر جهان دیده می شود. سفر به دبی یکی از بزرگ‌ترین تجربیات مردم‌شناسی است که می‌توان به آن دست یافت، زیرا به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا از یک مکان به سراسر جهان سفر کنند. اطلاعات بیشتر معماری منحصر به فرد دبی به دلیل معماری خود در سراسر جهان شناخته شده است. باورش سخت است که تنها چهار دهه پیش، این شهر یک ساختمان واحد نداشت. اکنون، خط افق دبی پر از آسمان خراش های منحصر به فرد است که توسط برخی از بهترین معماران جهان طراحی شده اند. رانندگی در یکی از جاده های اصلی امارات متحده عربی، جاده شیخ زاید، هر کسی را شگفت زده می کند. ساختمان ها در اشکال، اندازه ها و سبک ها متفاوت هستند. هر کاری که دبی انجام می دهد، به سبک انجام می دهد، بنابراین حتی ایستگاه های مترو نیز شگفتی های معماری هستند.

Comments

Popular posts from this blog

تاثیرات موسیقی بر بدن

فواید اهنگ

قابلیت های اینستا ایکس