انواع وان برای حمام

 برندهای مستقل وان حمام برای خرید وان

منظم
ظاهر کلاسیک که از اوایل دهه 1800 وجود داشته و به طور گسترده ای محبوب است، طراحی معمولی برای پنجه پا امروز با ظاهری مدرن تر تغییر کرده است، پنجه های میخکوب شده روی پایه را از بین برده و آن را با ظاهری براق و یکنواخت جایگزین کرده است. . اگرچه اگر مایل بودید، اگر به جای آن آن سبک را ترجیح می دهید، طرح پنجه پا هنوز هم ساخته می شود. اینها به طور سنتی طولانی تر و مستطیل شکل هستند و نسبت به جایگزین ها به فضای بیشتری نیاز دارند.

قیمت متوسط ​​وان چینی
وان بیضی شکل
برخلاف طراحی کلاسیک تر پنجه پا، وان بیضی شکل است. این وان ها به شکل گرد و متقارن هستند و کاملا شبیه حوض آب هستند. این وان‌ها در آپارتمان‌ها یا خانه‌های کوچک‌تر که فضا در آنها بسیار عالی است، بسیار محبوب هستند، این وان‌ها ظاهر مدرن‌تری دارند که به خوبی با گوشه‌ها و لبه‌های تیزتر بقیه حمام شما تضاد دارد.

 

وان زاویه دار
در نهایت، برای کسانی که چیزی متفاوت از طراحی زاویه دار یا معمولی می خواهند، سبک زاویه دار وجود دارد. یک وان حمام زاویه دار از یک طرف کمی بالاتر است، با این ایده که پشت و گردن شما را در طول حمام پشتیبانی کند. این وان ها از نظر اندازه بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانند از نظر اندازه معادل یک وان حمام بیضی شکل باشند یا بزرگتر از هر دو سبک ایستاده بیضی و معمولی باشند.

Comments

Popular posts from this blog

تاثیرات موسیقی بر بدن

فواید اهنگ

قابلیت های اینستا ایکس