نحوه انتخاب ساعت مچی مردانه

 نحوه انتخاب ساعت مچی مردانه

. سبک شخصی خود را در نظر بگیرید
نکته مهم دیگری که در هنگام خرید ساعت باید به آن توجه کنید، سبک شخصی شما است. به کمد لباس خود نگاهی بیندازید و به سبک مد شخصی خود فکر کنید . چند سوال از خود بپرسید:
آیا اکثر لباس های شما ساده و سنتی هستند؟ اگر چنین است، ممکن است یک ساعت مکانیکی با سبک کلاسیک را ترجیح دهید.
آیا مد وینتیج را دوست دارید؟ اگر این کار را می کنید، ساعت های قدیمی زیادی برای امتحان کردن وجود دارد. حتی ممکن است یک ساعت جیبی عتیقه در نظر بگیرید .
آیا در کمد لباس خود رنگ های روشن و طرح های برجسته دارید؟ اگر این کار را می کنید، ساعت ساده تری را در نظر بگیرید که برای جلب توجه مبارزه نمی کند.
آیا به قطعات بیانیه علاقه دارید؟ اگر روسری‌های روشن یا کراوات‌های پررنگی دارید، ممکن است ساعتی بخواهید که کمی رنگ‌بندی داشته باشد.
آیا ترکیبی از سبک ها و سطوح رسمی دارید؟ اگر این کار را انجام می دهید، باید ساعتی را انتخاب کنید که با هر چیزی مانند سبک سنتی ساده و کلاسیک هماهنگ باشد.
4. ویژگی های مهم ساعت را شناسایی کنید
هنگامی که در مورد نوع ساعتی که می خواهید تصمیم گرفتید، می توانید ویژگی هایی را که از همه مهمتر هستند شناسایی کنید. همه انواع ساعت ها با همه ویژگی ها در دسترس نیستند، اما مهم نیست که کدام نوع را انتخاب کنید، گزینه هایی خواهید داشت. برخی از موارد زیر را در نظر بگیرید:

Comments

Popular posts from this blog

تاثیرات موسیقی بر بدن

فواید اهنگ

قابلیت های اینستا ایکس