راه های کسب درامد دلاری

 راه های کسب درآمد دلاری

. برنامه نویسی کامپیوتر

برای یادگیری برنامه نویسی اولیه کامپیوتر و به دست آوردن مشاغل سطح پایه در فناوری اطلاعات یا نقش های مرتبط با توسعه وب سایت یا نرم افزار و مدیریت پایگاه داده، نیازی به مدرک چهار ساله علوم کامپیوتر ندارید. برنامه گواهی آنلاین زبان های برنامه نویسی کامپیوتری مدرسه حرفه ای Penn Foster را در چهار ماه تکمیل کنید و مهارت های برنامه نویسی و همچنین جاوا اسکریپت، مایکروسافت ویژوال بیسیک و اکسس را بیاموزید. هزینه این برنامه بین 499 تا 589 دلار است.

گذراندن یک دوره سخنرانی عمومی و یادگیری نحوه برقراری ارتباط موثر می تواند شغل شما را غنی کند، به خصوص اگر به دنبال نقش های رهبری یا سخنرانی انگیزشی هستید. کلاس های سخنرانی عمومی به صورت آنلاین، در کالج های محلی و در مراکز آموزش مداوم بزرگسالان تدریس می شود. به عنوان مثال، شرکت آموزش آنلاین The Leader's Institute یک دوره پنج قسمتی آنلاین سخنرانی عمومی را با قیمت 595 دلار ارائه می دهد.

گواهینامه Microsoft Office Suite

دریافت گواهینامه Microsoft Office Suite نشان دهنده مهارت در Word، Excel، PowerPoint و Outlook است. اگر به دنبال مشاغلی هستید که شامل تهیه اسناد و صفحات گسترده است، مانند مشاغل اداری و کارهای تحقیقاتی، این عالی است. آموزش های آنلاین رایگان را با سرعت دلخواه خود کامل کنید یا در یک دوره در یک مرکز آموزش مداوم بزرگسالان ثبت نام کنید. به عنوان مثال، مدارس دولتی Chesapeake در Chesapeake، ویرجینیا، دارای کلاس های چهار هفته ای Microsoft Word و Excel هستند که از 71 دلار برای ساکنان و 137 دلار برای افراد غیر ساکن شروع می شود.

Comments

Popular posts from this blog

تاثیرات موسیقی بر بدن

فواید اهنگ

قابلیت های اینستا ایکس